Szybka wiadomość :)

Odpowiemy w ciągu 1 dnia roboczego sklep@dekoprint.pl +48 796 111 555

Skontaktuj się!
FAQ - najczęściej zadawane pytania

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak. Mamy możliwość również wystawienia faktury EU z VAT 0%.


Co jest w cenie projektu?

Zamawiając produkt personalizowany masz prawo do JEDNEGO projektu GRATIS oraz JEDNEJ poprawki tego projektu. Dalsze zmiany są dodatkowo płatne - 20 zł za każdy projekt, dlatego dobrze jest od razu jasno określić swoje wymagania. W cenie są zmiana grafiki czy tekstu lub czcionki. Jeżeli Twój indywidualny projekt będzie bardzo skomplikowany a grafika będzie wymagała dużych przygotowań aby ją wykorzystać poinformujemy Cię o tym przed przystąpieniem do projektowania. Dla jasności - 98% klientów nic nie dopłaca. To bardzo rzadkie przypadki, jednak zgodnie z prawem musimy o tym poinformować. 


Spóźniłem się z zakupem. Czy jest szansa na dostawę na jutro bądź na sobotę?

Tak. W trakcie dokonywania zakupu w koszyku jest możliwość zaznaczenia ekspresowego wykonania i wysyłki cena wtedy się zmienia na wyższą. Zalecamy wtedy wybranie opcji pobraniowej lub płatności przez Przelewy24. Zawsze należy telefonicznie potwierdzić możliwość ekspresowego wykonania, a zwłaszcza dostawy na sobotę. 


Co przysługuje mi w wypadku zamówienia zaproszeń?

Przy zamówieniu zaproszeń przysługują Ci 2 składy tekstu - oznacza to że można mieć 2 różne teksty w jednym zamówieniu (np. 1 na ślub i wesele a drugi na sam ślub). Dodatkowe składy są płatne 20 zł za skład. Dla jasności - 98% klientów nic nie dopłaca. To bardzo rzadkie przypadki, jednak zgodnie z prawem musimy o tym poinformować.


Przed chwilą dostałem informacje o wysyłce. Mogę prosić o numer nadawczy? 

We wszystkich firmach kurierskich z jakimi współpracujemy numery nadawcze wysyłane są automatycznie na maila po zeskanowaniu paczki w sortowni, dlatego spokojnie czekaj na maila od przewoźnika - na pewno go dostaniesz. Dodatkowo w DPD w dniu dostawy, gdy paczki będą już rozdzielone pomiędzy kurierów dostaniesz maila z imieniem i numerem telefonu do kuriera który ma Twoją paczkę. Będzie można również przełożyć dostawę na inny dzień lub umówić odbiór w stacji DPD.


Moja drewniana statuetka ma okopcenia z tyłu - co z tym zrobić?

W wypadku produktów wykonywaną techniką cięcia i grawerowania laserem zastrzegamy sobie prawo do przebarwień krawędzi cięcia i grawerowania powstających na skutek wypalania lub cięcia wiązką lasera. Jest to zupełnie normalne zjawisko i nie należy się nim przejmować. 


Czy mogę umyć złocony produkt? 

W wypadku produktów grawerowanych a następnie złoconych lub srebrzonych farbą, obowiązuje ścisły zakaz mycia miejsca grawerowania i złocenia wodą, a już tym bardziej detergentami. Przedmiot czyścimy suchą szmatką delikatnie pocierając i tym samym usuwając brud, tłuszcz czy odciski palców. Resztę powierzchni można oczywiście umyć. Jeżeli zamówiony produkt nie ma złocenia, tylko sam grawer, możesz spokojnie umyć cały produkt. 


Moja statuetka/karafka ma małe bąbelki lub ryski w środku - co z tym zrobić?

W wypadku produktów wykonanych ze szkła i kryształu zastrzegamy możliwość wystąpienia bąbelków powietrza w środku produktu oraz rysek na materiale. Są to rzeczy wykonywane ręcznie dlatego nie da się wykluczyć ich wystąpienia.


W zakupionej statuetce z zegarkiem 35/25mm jest ustawiona zła godzina lub zegarek w ogóle nie chodzi. Co mam z tym zrobić?

Wszystkie takie produkty wysyłamy z bateriami i nastawionymi zegarkami. Jeżeli jednak zegarek ma złą godzinę, trzeba go podważyć i wyjąć ze statuetki. Na około jest uszczelka która sprawia że zegarek trzyma się w środku - trzeba ją zdjąć, a wtedy zobaczymy pokrętło. Należy je lekko pociągnąć do siebie jak w zegarku naręcznym i przestawić godzinę, ale tylko i wyłącznie zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Nigdy nie przestawiaj wskazówek palcem - gdy to zrobisz od razu zepsujesz cały mechanizm. Jeżeli chcesz zmienić baterię to wyjęty mechanizm zanieś do zegarmistrza - on ma specjalne baterie do tego typu zegarków.


W zakupionej statuetce z zegarkiem 55mm jest ustawiona zła godzina lub zegarek w ogóle nie chodzi. Co mam z tym zrobić?

Wszystkie takie produkty wysyłamy z bateriami i nastawionymi zegarkami. Jeżeli jednak zegarek ma złą godzinę, po prostu złapać ten zegarek palcami i wyciągnąć - to wkładka. Po wyciągnięciu ukaże Ci się pokrętło do zmiany godziny i miejsce na baterię AAA. Po ustawieniu godziny lub wymianie baterii na nową możesz wcisnąć mechanizm z powrotem na miejsce i to wszystko. Nigdy nie przestawiaj wskazówek palcem - gdy to zrobisz od razu zepsujesz mechanizm.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl