Płatność i dostawa

Płatność 

Towar jaki kupujesz jest niemal zawsze robiony tylko i wyłącznie dla Ciebie - według Twoich wymagań i wskazówek, dlatego zanim przystąpimy do realizacji zamówienia(po ustaleniu szczegółów) oczekujemy na wpłatę na konto bankowe całej należności za zamówione produkty + koszt wysyłki, chyba że została wybrana opcja pobraniowa - wtedy zapłacisz kurierowi przy odbiorze. 

Dane, kwotę oraz instrukcję jak należy zatytułować przelew dostaniesz po zakupie.


Dostawa

Jeżeli została wybrana wysyłka kurierem:
Paczka powinna dotrzeć do ciebie w ciągu 24-48 godzin to znaczy na drugi dzień roboczy lub następny. Jeżeli się tak nie stanie koniecznie prosimy o kontakt! Podamy numer paczki na podstawie którego skontaktujesz się ze swoim oddziałem który przekieruje cię do konkretnego kuriera który dostarcza w twoim rejonie.

Gdy przyjedzie do Ciebie kurier z paczką ZAWSZE należy sprawdzić  ją pod kątem uszkodzenia poprzez obracanie nią dookoła, gdyż wygląd paczki nie jest wyznacznikiem jakości dostawy i zawartości. Jeżeli będzie słychać  dźwięk skruszonego szkła wtedy należy ODMÓWIĆ JEJ PRZYJĘCIA, ale dla pewności rozpakować przy kurierze aby się upewnić(o ile kurier pozwoli). Można też zadzwonić do nas pod numer podany na liście przewozowym.

Nie należy ulegać  presji ze strony kuriera, że ma on mało czasu czy dużo paczek. Musi on  czekać na Twoją decyzję. To my załatwiamy całą reklamację i wysyłamy nowy towar w razie zniszczeń.

W dniu dostawy dostaniesz maila z numerem paczki od DPD automatycznie. Pod tym adresem będzie można sprawdzić jej status:
https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel

Jeżeli została wybrana wysyłka paczkomatem:
Paczka powinna dotrzeć do ciebie w ciągu 24-48 godzin to znaczy na drugi dzień roboczy lub następny. Jeżeli się tak nie stanie koniecznie prosimy o kontakt! Podamy numer paczki na podstawie którego skontaktujesz się ze swoim oddziałem który udzieli Ci wyczerpujących informacji na temat Twojej przesyłki.

W razie uszkodzenia należy udać się do najbliższego oddziału Inpost i spisać protokół szkodowy, a następnie nam go przesłać drogą mailową.

Po wysyłce dostaniesz maila z numerem paczki od Inpostu. Pod tym adresem będzie można sprawdzić jej status:
https://paczkomaty.pl/pl/znajdz-paczke

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl